Äntligen hemma

Ahh vad skönt!! nu e jag äntligen hemma... dock ingen hemma eller joo Pia e hemma. men Ninni eller Zara e inte hemma :(.

Juste jag fick ju MVG på matte provet :) så jag e glad för det..  men jag har inte fått mit bank kort än :(

Sen ville jag bara berätta en liten sak som hände på bussen hem :O.
Kolla! vi åkte ur halmstad och jag börjar bli trött. okej tänkte jag, jajg tar mig en tupp lur och drar på luvan och lutar mig mot fönstret. Jag vaknade då och då så jag tyckte det va ingen fara jag behövde lixom inte resa mig upp tio min innan jag ska oppa av så jag somnar om igen..
Men vad e det som händer :O jag vaknar upp av att allt folk går ur min buss !! så jag får panik och ser att kollar på klockan och ser att in buss var sen in. sen kollar jag snabbt ut för att se om den andra bussen jag ska med har kommit..
 och det hade den ju ! så jag fick gaaanska brått ut och in i nästa buss ;) men i klarade de. Sen har jag ju 104 läsare redan klockan halv 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0