natta kudden

Ursäkta för en dålig update ikv.. men åkte in till Sture  och kollade på när min kusin hade teater..
sex nummer om sex.. riktigt kul faktiskt om jag ska vara ärlig :) Verkade som om de flästa tyckte det..

jag råkade svälja ett tuggumi med föresten :( det klibbade fast sig i halsen kändes det som och nu har jag ont när jag sväljer :O undra om det kan vara farligt det känns obehagligt iaf. jag kanske kvävs i natt. :O

 men nu ska jag lägga mig och kolla på mitt framtida tv program där ja kommer vara med i. jag pratar så klart om Sveriges värsta bilförare ;)

 natti natti


Kommentarer
Postat av: EN MASJÄVEL

läget då?

2010-03-11 @ 22:21:16
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0