FRIIII!!!

Tjaa, nu e de en glaad men dock trött Olliie som sitter och skriver på tagentbordet:) Har idag nämligen haft min absolut sista engelska lektion för alltid! De känns så jäkla gött, man har ju lixom haft det två gånger i veckan nu i måånga år:)

Min dag började med psykologilektion, därefter matte och slutligen engelska. Drog sedan in till Ängelholm för att fixa en massa saker, men som vanligt får jag en impulsiv idé så jag och Amanda åkte istället till Helsingborg:) När vi kommit tillbaka till Ängelholm mötte jag upp Caroline för att snacka projektarebete på espressohouse... Inte mitt favoritställe men de får väl duga:P

Nä, nu ska jag bege mig till mitt jobb, åter igen vid datan ungefär klockan 9, så då ses vi på MSN eller hur:D?

Pussheej/ Olliie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0