Loppis ! :)

Chaa alla Det e Joel här igen den rätte personen som ska skriva inlägg :P
jag ville bara medela lite snabbt här, jag har funderat lite med! men det tar jag inte än !
men iaf idag va vi på loppis eller jaa vi skulle sälja massa saker :P vi fick sålt för ca 400, sen fick vi 300 kr av min underbara farmor att dela på så 100 kr var där :)

så ca 250 kr säger vi att vi fick var totalt :)
Blir till att spara eller ladda mobilen för jagj har inga pengar kvar  och inga sms kvar, både mamma och pappa hade inga pengar heller när jag ringde och frågade dom, vilka föräldrar man har, ska behöva betala allt själv
nej jag skoja take it easy


Men till det jag funderade på!

Jóo jag funderade lite på bloggen och det här, undrar bara om ni har saknat mig ?
För er som inte har saknat mig kan ju bara  go to hell ;)
för jag e snart tillbaka :D jaghar saknat detta lite, MEEN det har varit riktigt skönt faktiskt :)
så snart så så e jag lika aktiv och jag hoppas inte jag bränner ut mig så på bloggen igen;)
men ska försöka hålla kvar min titel som laholms största bloggare ;)


Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, härlig skylt! :P

2010-05-09 @ 20:46:48
URL: http://tiamia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0