mer än en väg,,

Tjaa alla:) Hoppas ni fortfarande orkar läsa vad jag (olliie) skriver, även om det inte är ofta längre.

Jag har ju alltid haft en massa roliga saker för mig här på bloggen men idag tänkte jag faktiskt prata allvar okej?

Tänkte faktiskt rikta detta inlägget till någon, och den personen kan ta åt sig!

Många mår dåligt ibland. Jag har själv haft en jobbig period för ungefär ett halvårsen så jag vet precis vad det innebär. Det är vid dessa stunder man verkligen måste känna att man har någon vid sig som man verkligen kan lita på, och det har Du! Jag finns här 24/7 och om det är något så löser vi de tillsamans, we are like twins you know;)

Läste också lite på internet och det är hemskt,, ca var fjärde kille och varannan tjej hamnar någon gång i livet i en djupare depression och det är ju fan katastrof! vart e vårt samhälle på väg? alla dessa krav alla ställer på en, sjuukt!

Men jaja, nu ska ja inte snacka fler tradigheter, vi hörs och syns, pusshajje!!!

//Olliie


Kommentarer
Postat av: Anonym

vf min blogg?:O

2010-05-23 @ 19:06:06
Postat av: simone

Riktigt snyggt! :)

2010-05-24 @ 10:43:25
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0