Olliies fräckis igen;d och veckoberättelse!

Tjaa, alla. Nu e de måndag igen och dags för mig att skriva. Förra veckan har gått jäklit snabbt, inte mycket plugg och helgen spenderades med de bästa(L) Kan också säga att jag var ute med min kusin nu igår i perstorp bland skogarna, och ja... vi gick så långt så att vi faktiskt gick helt vilse, och mitt ute i skogen kommer vi liiite för nära ett vildsvin,, vi får panik och går längre in i skogen tills vi är omringade av grymtande saker... haha. Tillslut tar vi mod till oss och går eller springer... hahaha Har aldrig varit så jävla rädd!!! efter ca två timmar kom vi ur skogen och kunde ringa efter hjälpxD

Har även varit i Danmark med klassen, mycket skojj(y Bild längst ner

Nu till själva fräckisen;d

Tolv män hade läst till präst, och sista provet var att bevisa
att dom skulle klara att leva i celibat, inte falla för "frestelser.

Alla tolv fick därför ställa sig på en rad och klä av sig nakna
och en lite bjällra knöts fast på ....lemmen.... på var och en.

Så kom en underskön, lättklädd och mycket sexig kvinna in
och dansade utmanande framför var och en. Den första mannen
reagerade inte. Hon dansade vidare till näste man, samma sak,
ingen reaktion. Så fortsatte det med alla män.

Men när dansösen kom till siste man, kunde han inte hålla sig och
det började ringa i bjällran som var fastknuten så att han tappade den.
Han gick fram och böjde sig för att plocka upp bjällran.....

Då började plötsligt dom andra 11 bjällrorna att ringa....!"

 

 

HahaxD aa den e så rolig:P

 

Bilder från veckan som vanligt:D

 

 

Jag och Emma, liite flummiga och ser heelt drogade ut,,

 

Amanda, Anna och Dennis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0