heej :)

Typiskt jag glömde blogga om jaa gårdagen ... för det slog ju precis över till fredag..
Men jag gör ett inlägg nu som var för igår-...


Okej ... Dagen börjar ju så klart med att den bästaste personen i värden fyller 16 år
grattis till isabelle borgman........
Så håll er borta från vägarna nu..
Sen har jag kollat på ngr wallander filmer... tror dem typ hette hämden och skulden.
 


Sen ver till dem tråkiga nyheterna...
en ny regel har införts i huset där jag bor...
 jag får bara sitta 2 timmar om dygnet vid datorn... så om jag inte håller min blogg uppdaterad så vet ni varför..

shala la la la la la la  la  hon e 16 år i daaag

Kommentarer
Postat av: Borgman

åååh, gullet då! :') hade missat detta inlägget!

Tack min lilla älsklings-joel! <333

2009-07-26 @ 17:31:02
URL: http://borgman.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ha ha, du överlever nog :)

2009-07-31 @ 16:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0