Joel hissar och disssar

Okej nu är det dags igen! jag ska hissa och dissa. det har inte vari lätt att välja ut något att hissa,men jag har något.
 men då börjar vi





Veckans hiss är då en sak som inte har skett än. Den kommer att ske i morgon.
Det är en klassfets som Angelica (påbilden) har ordnat, vet dock inte om det är fler.
Men hon får äran att bli hissad i min blogg denna vecka för att det sker hemma hos henne!
Nästan hela klassen kommer enligt henne. typ en person som inte kunde/ville! jag vet interiktigt.
Men jag hoppas ju så klart på det bästa i morgon och att det kommer bli super kul!

Angelica





Veckans hiss går till mig själv. eller inte mig själv men min hotmail.
jag får en massa engelska mail hela tiden varie dag. Dethandlar typ om 10-20 st.
Är ganska så trött på det nu.. man kan blockera andvändarnamnen, men problemet är det att det är nya namn hela tiden.
så nu ser jag nog bara en utväg och det är att byta msn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0