.......

Nu e det verkligen inte rätt tajming att skojja till det...
Jag satt en hel hotell timme.. (timme= 3 timmar) med att skriva en redovisning om hotellkedja.
Givet vis tar jag Hilton hotels kedjan som e engelskt så det fanns ju inte så mycket fakta på svenska om det.
Men vi blev klara och jag blev ganska nöjd. så jag sparade det på skrivbordet. och går för att skicka in det till läraren .. men vad händer.. Det finns inget dokument, bara en genväg... som inte går att öppna.
Så jaa thats sucks

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Heeejj... du... skulle behöva din hjälp med min header på min blogg :/ Får inte upp den bilden jag vill ha... skullle du kunna skicka din mall i ett mejl eller nånting så ... :) Puss

2010-02-15 @ 12:38:38
URL: http://xxxmuttanxxx.blogg.se/
Postat av: jenny

åhh, det va ju inte kul...

2010-02-15 @ 16:01:39
URL: http://wuffan.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fick du ordning på det sen? <333

2010-02-16 @ 00:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0