Något blev fel

Som jag skrev i förra inlägget så skulle vi gå ut och leka i snön :)
Så klart gjorde vi det.
Men efter typ tio min en kvart så Tröttnar Filip ( mitt kusinbarn) och går in och gör Lasange, Medans jajg Och Zara ville stanna kvar ute och leka ännu mer i snön !

E detta Rätt?
Neej det börju vara tvärt om ?
Det ser ju dumt uut när en 16, och 17 åring stannar kvar i snön för att göra en snögrotta när en 11 åring går in och gör Lasange till oss..
Det får mig verkligen att tänka om vrf jag valde Hotell och restaurang !
Men det e väl tur jag ska gå Hotell sedan i tvåan antar jag :)



 Bild från igår.. åhh jag måste lära mig fota med en systemkamera
nu när jag snart ska få en ....


Kommentarer
Postat av: veronicahsfoton

haha :) !

2010-02-23 @ 19:19:47
URL: http://veronicah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0