Så då va man SNAGGAD !!!!!

Asså ajg kan säga er det att jag kommer fan inte te skolan på  mångag...
en sak som e säkert..
Här skulle igentligen vara en före och efter bild...
men icke tänke jag lägga ut en efter bild :O no way .. men ni får en annan bild på en sak jag tänker köpa efter att Isabelle informerade mig om det.....

Men ahh...
Dom säger attd et blev skiit snyggt.. och att jag ser äldre ut ? men jag tycker jag liknar en apa ? neej jag ser ut som om jag va 5 år YNGRE -.-

åhh jag saknar mitt långa hår  igen ....


Kommentarer
Postat av: isabelle.

Kan köpa den mössan till dig gullet, om du blir glad av det. Men som jag har sagt: Du är fin i allt! Älskarej!<3

2010-02-26 @ 21:41:00
URL: http://borgman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0