Back-In-Da-Paradis

Äntligen är man i Torekov igen det så kallade paradiset.
Till er som inte vet vart det ligger, så ligger det  utan för båstad. säger kanske inte alla svenskar men dem flästa Stockholmare vet nog vart det är!  OBS inget illa menat mot er ;) men som alla vet så håller ni ju till här nere på sommaren...

Nog med mina beskrivningar!!
torekov är helt underbart. Solen skiner nästen helt vindstilla.
 Men i dag har vi lyssnat på Scotts. den e riktigt bra :) blir nästan lite glad när man hör den. den har vi ju lagat lite mat, klippt och rävsat (stavning) gräset... handlat godis. Godiset idag blev inte mer en chips och dipp  och lösgodis mummmsss.....
Sen tog vi en runda in till Torekov-hamn och jag skojag lixom inte det var värsta nyckelpige invationen OMG säger jag har alldrig sätt så mkt var på varenda sten på piren och jag lovar piren är inte kort... men jag lägger upp några bilder av typ 3 stenar kanske 4 om ni är snälla....
Men nu sitter man här och kollar på stefan coh Krister på kanal fyra.. men vet inte vad den heter hmmm.. vänta lite ska kolla på internet vad det är för någon.......

Joo Barnaskrik & jäkelskap heter den.
Men får vara lite social och kolla med dem andra nu . dem stör sig nog lite på alla tryck jag gör på tangentbordet ...



    











Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var inte lite nyckelpigor.... Hoppas du får en trevlig helg. <333

2009-08-08 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0