Bloggar på mobilen. Coowl

förlåt om det blir stav fel här nu. Men jag blogg från Isabelles mobil. Haha själv har jag aldrig gjort det. Men tycker det e riktigt najs. Haha. Nej förlåt. Men just nu ligger jag i ett tält. Med maja linn och daniel. Haha robin trodd jag han hette. Var fick jag det ifrån? Ja det kan man undra. Men här ifrån tältet hör man dem vuxna som skriker för dem förlorar på kubb. Sen fick man reda på att vi ska göra av med den sötaste katten i sverige.. Han e sjuk fick jag reda på. Snyft. Min lilla perser katt för 1500 kr. Kommentera om ni vill att jag ska lägga in en bild på han?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va!!!!

Är Zingo sjuk??? Lägg in några fina bilder på honom och maila gärna några.

2009-08-14 @ 22:35:52
Postat av: Idha

SV; Tackar! Ja, fast de är dags att göra en ny spellista, den börjar bli uttjatat. =)

2009-08-14 @ 23:30:45
URL: http://idhaaa.blogg.se/
Postat av: isabelle.

Lägg in bild på Fluffis dirr! :) <3

2009-08-16 @ 22:49:54
URL: http://borgman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0