Caroline af Ugglas

Sitter här och kollar på caroline af Ugglas på TV.
Vad ska man säga ? jag vill inte vara elak... men hon måste vara sveriges fulaste kändis efter Thomas Di leva.
Men visst hon är rikgitg bra tycker jag.. och extremt rolig på scen. Hon måste ju sprida glädje i alla hus och hem när hon uppträder.. Iaf i mitt hem gör hon det ...

Vad händer ikväll gott folk ?

Själv ska jag väl sitta här och kolla på tv och dricka coola. Föresten lillan  säger att jag e beroende av det, och att hon skulle söka Coola bidrag så det blir lite billigare att köpa hem läsken!
 finns det ?
Om inte tycker jag faktisk att man kan inföskaffa det!
För det e ingen dum idé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0