Dax-wax =inget för mitt hår!

Shit gjorde värdens misstag... var och Duschade nyss.. så tänkte jag att, jag kan väl göra min fin idag (tänkte jaag )
Men neej dåå... det beev inte bra alls.. jag säger bara Aldrig med Dax-Wax i mitt hår .
Det går ju inte ens att tvätta ur! fick ett alternativ att man kunde lägga diskmedel i det.. men låter lite scary?
men det e iaf värt ett försök.
Tiden framöver kommer bli spray i håret.. Det låter mycket bättre


Jaja nu ska jag in i dushen igen och göra ett nytt försök xD
Och bilder på håret kommer inte upp på bloggen !!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Beror ju på hur mycket wax du använder, ta aldrig för mycket.

2009-08-14 @ 16:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0