@ Fokus ^^

  • Jag hade inget att göra denna kväll. Så jag  tog mig akten att skicka in en bild till fokus @bdb..
    Vilket jag inte tyckte lönade sig.
    Till er som inte som inte har bilddagboken.se så är "Fokus" ett sätt att synas på bilddagboken, och vill man synas får man betala 10 kronor...
    Och det gjorde jag för att "reklamera" min lilla blogg.
     Men som sagt fick inte många kommentarer men iof så e det inte det som räknas..
     Men lite statiskit på min fokus:
  • visades för 54,747 st bildagbokare
  • antal klick : 75 :/ (kunde varit mycket mer..)
  • antal hovers : 837 st

Pluus att jag slog inte personligt rekord med besökare på min blogg... rekordet ligger fortfarande på tiiep 18 st på en dag.




BTW... Jag har inte fått svar från pappa än....
Vi ska snart ta hem husvagnen från torekov..  Kanske blir det denna helg.... vilket jag inte vill
Dels för hannah och sandra kommer dit... måste ju träffa folket som man har lärt känna under sommaren en sista gång ju..
 men får hoppas han svarar innom kort

Kommentarer
Postat av: Hannes

haha, tack du! ^^,

2009-08-10 @ 23:56:55
URL: http://haannees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0