Vi kan göra 2 saker samtidigt!

Nu är det gjort!
Killar kan göra 2 saker samtidit !
jag har skalat potatis och bloggat samtidigt och även ränsat kantareller och varit på msn samtidigt (kaxigt)
Slå den ni tjejer om ni kan ;) hahaha

Men nu har jag iaf ätit en mycket god kantarellmacka :) medans Thomas tjatar om att jag ska lägga ifrån mig datorn och Lillan gnatar om mitt studiebidrag vad jag ska spara till  min nya mobil. Att jag inte får lägga hela bidraget till mobilen som hon tror jag kommer göra, vilket jag inte kommer att göra  

Kommentarer
Postat av: Emelie

haha du är ju för go du ju.. :P

2009-08-11 @ 21:28:57
URL: http://sheisdiffrentfromyou.blogg.se/
Postat av: Lillan

ja men det är för att jag har lärt er att göra det!!!!

2009-08-12 @ 09:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0