Äntligen :D

ÄNTLIGEN har jag fått internett igen, och äntligen har jag kunnat låsa upp mitt sim-kort till mobilen...
 jag har levt ett av dem svåraste dagarana i hela mitt liv ... en till två dagara utan mobil och utan internet.
Fast det känns som en evighet.. Man känner sig helt handikappad utan internet och mobilen, helt galet....
Och föresten fuktskadan på mobilen har torkat.. eller den kommer ju alltid att vara fuktskadad men man kan andvända den nu igen iaf... så nu slipper jag andvända en nokia 3310. HAHA.
Nehee, nu ska jajg gå ut och kolla hur det går för min bror den ska vi driva iväg till Mc donalds och käka lite.
Juste, e det ngn där ute som vet om man får glas med i plus menyn fortf..?? får jag inte det får det vell bli 5 st cheesbörgare(stavning ).. sen ska jag hem och knarka lite... knarket idag blir internett ^^ någon som vill hänga på ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0