Mitt första inlägg :D

Heej gott folk ... tro det eller ej men nu har även jag  joel lindblad skaffat blogg ... heeelt otroligt.... tänk ändå..
 När det blev ett mode med blogg sa jag med bestämt ton... 
- Jag ska alldrig skaffa blogg, lixom lägga ner tid på sånt trams...
Men se nu...  den 14 juli 2009 klockan 19:45 öppnar jag en blogg iaf...

Men men, nu över till ngt annan.. ngt lite kul ..
Som alla vet är det då karsefors festivalen på fredag.
 Och jag var med i en tävling  för skojs skull för att se om jag kunde vinna en fribiljett...
 så går jag in på deras hemsida www.karsefors.se  idag, skrollar ner lite... läser upp vinnarna som vann fribiljetter, men nej mitt namn stog inte med där, sad face... fast jag skrollar ner lite till och kollar vem som fick cd skivor.. och se på fan där står Joel Lindblab, Våxtorp ... så grattis till mig jag vadd en sc skiva ^^ inte at leka med...
 men nu ska jag och min bruch  och ida gå upp till kiosken här på torekos camping för att handla lite smått och gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0