mama im coming home

Lillan i morgon tror jag att jag kommer hem till er igen ...
 nu pallar jag seriöst ite att vara hos bror mer .
 hahaha...
 det börjar bli samma rutin här nu.. jag kommer hem,plockar upp på golvet, diskar,
 Vi äter mat jag säger till fidde vill du diska... 
- jaa jag ska bara ta en cigg..

ciggen tänds, ciggen släcks.

Han sätter sig vid datorn och, och disken e kvar..
han kör en runda med mopeden, kommer hem och slänger av sig kläderna på golvet.

säger till han.
- jag skaaa.

Sen blir det morgon, 
jag går till skolan  kommer hem 
lika mkt på golvet...
Så här ser en vardag ut nu lillan.. hahah 
 inget illa menat mot bror men det e lite komiskt och det bevisar faktikt att jag inte  är






 


Kommentarer
Postat av: Lillan

Ja jag vet men han är din bror och vi älskar honom som han är....vi älskar dej som du är...kram

2009-10-17 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0