Haiti barnen behöver inga semmelpengar !!!

Asså ursäkta mig.. Jaa det e synd om Haiti barnen och allt vad det nu e med dom...
MEN nu går det fan för långt !!
Ett exempel i kvällstidningarna typ 7 Sidor som står EXTRA! på.. och dom e bara om Haiti!!
Och på nyheterna 10 minuter BARA om Haiti 3 minuter om sverige.. lixom ska jag kolla på nyheterna vill jag inte ha information om ngt krik i iran eller något sånt men i detta fallet e det Haiti okeej det kan vara lite kul att se lite så där men inte alltid samma sak!!
Jag vill se  saker som hänt i Sverige !!
 och nu har det även spridit sig till Sverige, Halland,Halmstad Till ,johnbauer in på HR programmet..
Nu är det meningen att vi ska göra en jävla massa semlor och Sälja en femma st och sedan skicka ner det till DOM!!
asså sorry där går gränsen .. SÅ säger ni så här jaa men tänk om det hade varit vi som hade suttit i den situationen! mitt svar e  " inte faan skickar dom hit massa saker till oss ? och inte står barnen och skickar pengar som dom har solt till oss ? dom hade behållt pengarna själva !!!

Okeej nu tycker ni jag e hur jävla dum i huvudet! men detta e ur min synpunkt..
Men jag vill med tilläga att det e jäävligt tragiskt att det skulle hända dom! Men tyvärr lever vi i en grymm värld!

Men hur ser ni på det hela?





Dom stackars barnen i Haiti som ska få pengar  för Semlor från sverige (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0