Min topp 3 (rösta) för skojjs skull

Okeej  jag lägger nu upp tre låtar, som jag gillar. dom jag typ lysnar mest på spotify. Ni har säkert hört dom alli hopa. men vem vet ?

Och jaa jag har en egen musiksmak för att vara kille. men jaghatar typ hårdrock :( inte min grej riktigt.

Men sen kan ni iaf rösta på vilken ni tycker e bäst och vilken ni tycker ska vara på min  top tre. funderar även på att lägga in en ipod på sidan av min blogg igen så jag ju ha den som min topp 3 lista ? ahh så har jag typ en eller två som jag e osäker på som ni får rösta med på ? som typ en "utmanare" men detta e  en kul gjej bara så snälla ni kan väl rösta.. så blir min blogg lite roligare ?


Lady Gaga- bad romace






Eva Simons - Silly boy




Black Eyed Peas - Meet Me Halfway





Utmanare

Erik Grönvall - Higer



Sonic Palms - On The Beach




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0