Big brother @ tv

nu sitter jag och pratar i telefån.... och har jäävligt tråkiigt!!
just nu är  det idol 2007 på tv! repris då ^^
Marie picasso och Amanda Jensen är med.. mycket bra..

BTW kollade ju på kristallen innan !!
Då kom " i en annan del an köping"  Linda upp på sceen (stavning)¨
typ världens skönaste dam! haha men Linda avslöjade att dom håller på att spela in en ny serie, vilket jag ser frammemmot..

Men nu ska jag snart lägga på här och sätta mig  eller lägga mig i soffan och kolla på Big Brother eftersom det var ¨så jävla längesedan man såg det.. tror det  är repris från när Linda Rosing var med i huset. så är  inte riktigt däler på om jag kommer ihåg det...

Men nu kommer ag nog inte blogga mer för ikväll, för jag kommer säkerligen somna på soffan skulle jag tro

Juste '!!! jag fic en ny TV idag fään... en 32" widescreen tv!! tac så mkt pappa !!

Men nu ska jag säga God natt Till Bloggen !!
 kyssar heejh <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0