Bolt Disney hjälten?

snart ringer skol klockorna in.
Så nu är det dags att börja träna inför morgnarna, så därför gick jag upp kl.7 idag, Så är ganska trött om man kan säga det.

Shieet det ända man hör nu på tv, Radio , Bdb är :

  •  9,8!
  • Bolt!
  • Världsrekord!

Haha asså har jag misad något eller ?
Jag visste inte ens om det förens nu på morgonen . nu kl. 7 på morgonen.

När dem säger bolt på radion trodde jag dem menade den Disney figuren ! Att han hade tagit värdsekort i typ mest sedda film på bio eller något.
men neej nej, När man startar Tv så möts man av en "färgad man" som heter Bolt.

Jaja nu ska jag inte tjata ut er med detta. jag vet inte ens om det blir bra, är igentligen för trött att blogga nu !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0