Ich bin in Torekov

Hej alla bloggare som kollar min blogg!
Nu är jag i torekov igen som jag är alla andra helger... men tyvär så e det kanke den sista helgen i helgen (mycke helgen där märkte jag)
Men här e såå sköönt här... känns typ om halva släkten e på campingen e här.

  • 2x farbror
  • Faster
  • 3xkusiner

haha okeej det var kanske inte halva släkten.. ganska låångt ifårn om jag ska vara ärlig. typ 6/ ca50 st är här.
Men jaja.. fick träffa macke idag med som jag gör varie helg nästan .. Och isabelle <33 (henne kan ni se på http://borgman.blogg.se.. lika läsvärd som min blogg om inte lite bättre till och med .
Nu sitte jag här med ett glas vin som jag fick.

Och till er som undrar så har mitt hår blivigt en aning bättre .. men inte måcket har fått väck lite vax,... men men... nu ser det kanske lite vättigare ut.. och jag kan lova er, det kommer alldrig med vax in my hair!! en sak som är säkert.

Men nu ska jag gå ut till dem andra och  vara social och vänta på macke och Isabelle(lilla gulleparet) ska komma tillbaka från solnedgånen ..


Kyss och kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0