smärta whole the day!

haha detta inlägg är nästan lite pinsamt !
idag har jag klagat för jag hara haft smärta när jag böjer i knäväcket..
men jag brydde mig inte emr om det för jag trodde det typ var en sån finne som kan sätta sig lite över allt.
 men nej nej.
Det var något värre..
Jag kollade nyss på toaletten och där satt en liten jävel!
Vi dörper han till olof! jaa Olof var då en liten brun fästing...
Det var typ det värsta ever asså !
Men nu är han gone.. nerspolad i avloppet ut i havet eller något!
Men tror det är min första fästing i livet ?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nej, det är det inte. Din andra tror jag.... kommer inte ihåg var den satt. Men ha koll på bettet så det inte växer. <333

2009-08-22 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0