Trött som f*n

Gud vad jag är trött ! haha men men jag har valt det själv..
 I morgon ska jag gå upp lite senare ! Skönt,
inte för ag klagar på att gå upp tidigt.
 nej nej !

Nu sitter jag och skickar låtar till mamma ! hon ville ha lite nya låtar på sin mp3. Så då kan jag passa på att lägga in dem på min med..

Och ännu et förlåt till ni som läser min blogg.. snälla jag har sätt att det har sjunkit med unika besökare på min statistik =/. jag uppdaterar så fort jag kan!
snälla fortsätt kolla är så glada att ni gör det .
mycket tack till er

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för låtarna, nu kan jag ladda min MP3 med dessa låtar, de är bra. <333

2009-08-20 @ 21:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0