The-Worst-Thing-YOU-can-Do!

En sak som gör mig väldigt arg är när lisa (säger vi!)  har "mage" till att kränka en  Olof (säger vi!) riktigt jävla mycket på det ämne som hon vet att den Olof blir rikgtig sårad och ledsen av! Och sendan blir Olof kanske besvike på Lisa som sårade Olof ,för Lisa var Olofs kompis  sedan innan?

Men sen till den värsta saken! att efter några timmar skicka ett SMS  där det står " asså förlåt mig jag fick dåligt samvete nu, Snälla svara mig "
Ofta Olof som ljust blivigt sårad kommer svara på ett förlåtelse sms eller e jag ute och cyklar ?
Det e fan "The worst thing YOU can do!!"







Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad har hänt??

2009-08-08 @ 11:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0