Året e slut i morgon :/

Asså shieet vi e på väg in i 2010 nu och lämnar 2009 bakom oss.
Men vilket år...
Mycket glädje, kärlek men precis lika mycket tårar..tänker dock bara dra ngr roliga saker..

Lärde känna Emelie och Therese  bättre.....
Sen lärde jag känna Sandra som var och tränade oss dansa till Skolbalen som jag sedan mötte en kväll i Torekov.
Sandra va då Vän med Emelie som jag hade fått ganska bra kontakt med... ( lite coolt sådär)


Sen har jag lämnat "småskolorna" och kommit in på Gymnasiet..
Träffat massa nya underbara klasskompisar.. ni betyder (lika mkt som vissa av dom gamla klasskomisarna från högstadiet"

EN ny mobil (a) Vet dock inte om jag fick två mobiler i år eller om jag fick den andra förra året ?

ahh det e väl lite av sakerna som hänt under 2009



Emelie och Sandra ... har dock ingen bild med Therese men ni kan kolla
hennes blogg -> Här <-


Kommentarer
Postat av: sabra

sv: haha nej, det är typ som hm.. svårt o förklara men kolla på : annapedersen.se Och det senaste inlägget så kmr du få se att hon har en fjärrutlösare i handen ;)

2009-12-30 @ 20:37:41
URL: http://ssabra.blogg.se/
Postat av: Linnea :))

du lärde känna mig lite också?!! (a)

Gott nytt år Joel! :))

<3

2009-12-31 @ 13:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0