kalaas :P

MIn morfar fyller 70 år idag. så jag e på kalas...maten var kanon god och jag fick till och med lite med mig hem sen som jag ska ha i husvagnen.
 Muumss..
Jag hjälpte faktiskt till lite med maten ... och då menar jag lite.... jag klipte bullar och dekorerade salladen med jordgubbar. Men resultatet blev bra ...
 nu när jag ätit upp smög jag mig ner till källaren där jag hittade en dator, så jag tog mig friheten att blogga lite.


Men en sak som jag stör mig på.. allas komentarer om mitt hår ...
jag blir helt förvirrad :O
"Joel,klipp dig"
"E det inte dags att gå till frissan snart"
"jag kan klippa dig"
"du liknar ´ju en flicka.."
Eller så kan det låta så här .

"gud vad fint hår du har "
"Åhh klipp inte det"
"du passar i det"

Asså vad ska man göra ? funderade på att gå till en frissa och klippa det... för man hör alltid kommentarer direkt när man kommer innan för dörren eller ngt... Och tro mig mna tröttnar på det....
Men samtidigt så gillar man sitt hår :$... men jaja ....får vell klippa mig innan skolan börjar igen ..


Kommentarer
Postat av: Borgman

Joel, du klipper fan inte dig! Okej? :P <33

2009-07-26 @ 13:37:16
URL: http://borgman.blogg.se/
Postat av: Sofie "Emelie" Nilsson

Neej Joel du ska göra precis som du själv vill och inte lyssna på vad alla andra tycker, du passar i vilket som! kram Emelie

2009-07-29 @ 00:34:42
Postat av: Mamma

Jag håller med de andra, du bestämmer själv om du ska klippa dig. Det spelar ingen roll om du klipper dig eller inte, du är lika fin ändå.

2009-07-31 @ 17:00:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0