Bildbrist brister ?

Kan man ha denna rubriken ?...
Man brukar ju säga "brist på bilder" ?

Men nu så har jag lu lagt upp en fasansfyllda mycket bilder tycker jag.
 men då måste det ju bli Bildbrist brister ?

För då brister ju bildbristen ?
 ahja mmitt dumma tänkande. här kommer ytterligare några bilder.
 som jag lekt med i photoshop.. tack vare Isabelle...

bilderna är nu på fiina Linnea  och Amanda <33



Söta Linnea






Fina Amanda




Fina Linnea




Söta Amanda


Vad tycker ni. jag gillar dem 2 sista grymt mycket .


Kommentarer
Postat av: Mamma

Dem är fina alla fyra tycker jag<333

2009-09-24 @ 23:17:47
Postat av: Linnea :))

awwe, tack ännu en gång :)<3

2009-09-26 @ 18:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0