Brats och my music

Nu är jag klar med svenska arbetet.,
Där ska vi skriva om ett ämne, det fick vara om vad som hälst.
 Så jag valde att skriva om "Brats" och inte dockorna nu untan real Brats i sthlm
Fick i hop 5 st powerpoint sidor. Så i morgon ska jag träna lite och ta tiden för min redovisning. är det under min så får jag  lägga till lite mer att säga eller spela upp en låt.  som handlar om brats

Jag är dock klar med Engelska arbetet med. där vi skulle skriva om våran musik stil!
och en grupp eller artist som jag gillar.
Och där blev det Lady gaga som blev mitt offer..
Kom upp i 6 sidor i powerpoint och nådde även upp till en 3 minuters redovisning. och så kommer det även en låt där med.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Bra jobbat vännen <333

2009-09-20 @ 21:49:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0