Försenad Hiss och diss

Hej bloggen. dagens första inlägg ska vara veckans hiss och diss..
Jaa jag vet den skulle kommit igår. men internet fuckade sig så det blir idag ist. det blir väl bra ändå ?
Okej vi börjar med
Veckans hiss






Veckans hiss går till en parfym. Parfymen heter  "Go Girl" och är en tjej parfym..
och självklart kan man ju då lista ut på namnen vem som har framställit denna parfymen..
Jo Carolina Gynning...
Jag hittade den på Åhlens i halmstad och var bara tvungen att kukta på den.
OCh den luktar Fantastiskgt.Doften är något speciellt. så jag tog ett"prov papper" och sprutade på. så hela torsdag och fredag har jag går och sniffat på denna underbara parfym.
Den får även ett pluss för sin gulliga design..
Så jag rekomenderar alla tjejer att köpa denna parfym...
Den ahr fått många bra kommentarer av dem jag har visat den för !
"Gynning gör det igen"










Veckans hiss har inte  varit lätt att komma på.
Men den går till vårat internet.
Det har inte fungerat på ett tag nu. och vet inte om det fungerar nu heller. 
så nu har vi fått låna grannens  trådlösa. så tack till dem.
men visst känner man sig handikappad utan internet. du kan inte göra något ting. har inte kul eller något alls.
 nej, jag kan bara ge detta en stor fet diss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0