Grattis till emelie

"Hipp hurra hurra hurra hurra ett fyrfalligt levande för Emelie"

Idag fyller underbara, snällaste, bästa, finaste Emelie Willingskär 16 år  (stavade jag det rätt?)
SÅ nu ni som bor mellan Borås och GBG, eller mer exakt Hindås, se upp på vägarna. för det had iaf jag gjort om jag hade bott där uppe!. För nu är ju snart Emelie på vägarna där!

Jag tycker alla som läser min blogg kan kommentera ett grattis !
 För det är denna tjejen värd tycker jag!
Skulle hälst vilja säga graiits till henne Live! men det är liite svårt att göra det! tyvärr Emelie



Men nu till lite  på födelsedags griiseen!




Kommentarer
Postat av: MIchmarsh

Grattis.

2009-09-05 @ 17:37:13
Postat av: Oskarhihih@bdb

Grattis! :D

2009-09-05 @ 17:38:25
Postat av: E-m3lie@bdb

taack (:<3

2009-09-05 @ 21:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0