Hos bror

Nu är jag hos bror. mne han somnade i sin lilla säng så jag gick och satte mig vid datan ist och kollade ett avsnitt av tru blood. värkar vara en bra serie.. Andra avsnittet går ikväll, vet dock inte vilken tid. men har för mig att det var ganska sent.
Andra avenyn den 8.de. det e snart det.
Något man måste kolla.
 Det ska även komma en serie som heter Riverside som bara sänds på svt play.
Vad jag uppfattade det som så var det 5 min avsnitt men man kunde se allihopa på söndagen tror jag och då var det i 30 min.

Låter som det kommer bli bra !
Fast Andra avenyn kommer ju krocka med Idol 2009 för det började ju med den 8.de.
ahja det blir att man får kolla på AA på webben

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0