Jag hade en konstig drömm!





Vi va på släktkalas för Anna Anka fyllde år !
Så vi satt där i en  lokal och åt mat och lite sånt, så började jag störa mig på vissa personer i släkten.
Så jag får ett stort utbrott och står och skriker på alla och kastar glas och vänder upp och ner på bord börjar slå alla.
Så alla blir sura på mig och börjar jaga mig och allt. Festen va  iaf fördärvad pga. mig, och jag tog på mig det och gick Till Anna Anka som stog där i ett hörn och bara kollade , Så ja sa till henne
"hej Anna Anka :) grattis på födelsedagen och förlåt för jag har varti dum och förstört alltihopa."

Anna utbrister i ett skratt och säger "hahaha du , jag hade gjort lika  dant som du. vilka skit stövlar vi har i släkten, nej nu går vi ut och säger till alla att du ska åka i min mercedes och flytta hem till mig i Hollywood"

Jaa då hör man tisslande och tasslande i släkten "jaa nu ljuger dom igen.. så typiskt dom.."

Anna och jag struntade i dom óch gick till en upptagen fotölj och körde väck hon som satt i den.

Efter det så började Pernilla Wahlgren sjunga på sceen, efter som vi änsåg att hon va den ända kända sångaren i släkten så fick hon uppträda.


// asså denna dröm va heelt sinnessjuk, men jag hade inte tackat nej för att bo hos Anna Anka ,
E det bara jag som har såna här drömmar ? eller vad har ni för drömmar?

Kommentarer
Postat av: I N G R I D

sv. haha, ja det gör ja med! försöker hålla upp med godis nu ;)

2010-04-07 @ 13:16:28
URL: http://ingridkullberg.blogg.se/
Postat av: johanbliixt

Wierd :P

2010-04-07 @ 14:51:02
URL: http://johanbliixt.blogg.se/
Postat av: jenny

jo, ja å ida skulle in till båstad å köpa glass (det va sommar)

så hade vi beställt glassen, så kommer Oliver gående med en barnvagn å massa små barn, så ja bara: haha vem e det som e mamma till dessa då?

han bara: ida, vi passade på när du va på toa..

jaha, så började vi äta vå glass,

så kommer Du med en barnvagn å massa små barn,

å ja bara vem e mamman här då`?

du bara ida, vi passade på när oliver va på toa å du gjorde mat.

sen så beställde ni skit mkt glass,

du bara; nej, nu ska vi kolla bio, så började vi gå mot bion

å du bara; hallå, du ska inte me, du ska betala glassen, sen kan du städa stina å linas rum..

så vände alla ni mot mej (även barnen) å bara: Känn dej dissad, du kommer inte få barn eller kille enligt facebook!

så blev ja skit ledsen å

gck där ifrån.. men du å oliver hade barn med ida båda två XD å alla barn såg lika dana ut.. fast sen blev du snäll igen, å oliver fick dina barn.. haha :D

2010-04-07 @ 23:42:03
URL: http://wuffan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0