liindblaads länkar




Jag tycker ni kan ta en titt på denna söta tejs blogg :)
bara för hon ska se om inte hennes kompis kan hjälpa mig med en ram runt inläggen, för ingen annan vill ju det.
 joo det finns två tjejer som försökt, ena e min bästa tjejkompis :)
Och den andra en en tjej som jag tog kontakt med men som inte riktigt kunde klura ut det ändå, så tack till dom ändå,

Men nu ska vi se om denna tjej klarar av att få sin kompis att göra det åt mig :)
 kolla in hennes blog här ---> BLOGGEN <---

Kommentarer
Postat av: sofie

Tack sötnos det va underbart snällt av dig det dära :) fett göllig du är !

Jag har ungefär 100-150 unikabesökare. inte så många kanske men det kommer garanterat komma folk som klickar på din blogg :) <3

2010-04-12 @ 23:56:04
URL: http://sofieschilcher.blogg.se/
Postat av: Anonym

hallå vart är min länk då :O

2010-04-13 @ 00:04:50
Postat av: Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

hallå vart är min länk då :O ?

2010-04-13 @ 00:05:12
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0