jää, joels blogg assisten Jenny e här :D

jo, eller hej, måste bara berätta att ja blivit Joels blogg assistent, vilket betyder att ni kommer se mej här lite då och då :P

Idag hade ja tänkt göra en duell, så hejja mej (A haha

ja kommer lägga ut två låtar, en låt från mej och en från joel, och då ska ni rösta vilken ni tycker är bäst och den som får flest röster vinner ju, och visär om min låt vinner, och du röstade på min låt, så kanske det blir du som får en länkning, så om du röstade på den låter som vann, kanske det blir du som får en länkning, snällt va?:P

men rösta på mej, hahah :D ojj, det e ju fusk, så ja, ni har inte läst denna raden xD

Men här kommer iaf låtarna :D


Joels låt, Safura Drip-Drop





UNDER OMSTÄNDIG HETER KAN JA INTE FÅ IN MIN LÅT PÅ SAMMA INLÄGG !!!!!! SÅ DEN KOMMER I NÄST!!!




Så sätt fart att rösta på mej (A haha :D rösta på den ni tycker är bäst

Regler: inget fusk, vi ser det på IP nummerna Direkt så.. 
         

Puss hej <3

Kommentarer
Postat av: olliie

jajaja jenny, jag röstar på dejj, men då ska du länka mig ändå;) deal?:D haha hadebäst!

2010-08-08 @ 21:38:08
URL: http://livetenligtoliver.blogg.se/
Postat av: robbin

röstar på joel :P

2010-08-09 @ 01:28:57
URL: http://robbinandersson.blogg.se/
Postat av: nicole

sv: Röstar på joels låt :)



/Shoppaholly

2010-08-09 @ 02:02:35
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0