Klippning

Okeej då va det bestämt det finns en åtevändo men den tar jag absolute inte ;)
Men på freddag så sker det, på kvällen där...
så då ser ni mig och Zara på Amandas i laholm..
hmm men jag vet inte riktigt hur jag ska klippa mig ?
Det blir en svår utmaning :O
och inte nog med det. nu har jag börjar tveka på om jag ska färga det med !!!
så typiskt mig lixom :O ahjaa får se hur det blir..


ja juste .. Nu blir bloggdesignen uppskuten med, så den kommer att komma upp lördag eller söndag.. kan knappt vänta tills dess :O
Men jag har ett problem. jag har testat designen .. eller jag har gjort en testblogg där designen ligger uppe.. ahh och på min Data den som är 17" så e designen helt okeej..
men på min lilla 15" data så e den inte okej .. samma med mitt kusinbarns data som e 17" där e den inte okeej ..på vår stationära e den okeej. Och på Nathalies data e den okej ..
detta blir svårt....

Kommentarer
Postat av: nathalie

men låt det bara vara som det är, som jag sa igår så brukar det ändra sig och bli rätt efter ett tag. :D <3

2010-02-24 @ 15:05:11
URL: http://jagochettlilamoln.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0