Massa snö = insnöad!

Okeej det började med att maja tjatade på mig att jag skule ta 3 bussen hem ist för 4 bussen bara för hon skulle mot norra staion i Halmstad.
Efter massa tjat gick jag med på det..Vilket visade sig vara bra !
För när jag kommer hem till pappa så säger han att 324 bussen kl 4 har kört av vägen ..
Och det va just precis den bussen jag hade tänkt att ta !

Sen körde vi till skyttet .. Det va 5 familjer som sköt på 2 timmar.. inte många alls.
På vägen hem hade vi en lastbil framför osssom höll på att köra in i mitträket flera gånger och släpet flög hejvillt..
Sen får vi tele samtal från Pia (zaras mamma) att hon har kört fast precis utanför huset..
Så i och med att ajg bor hos dom så skulle pappa ändå lämna mig där. så han försökte hjälpa henne..

Men det slutade med att bilen står på tvären mitt på grusvägen...

Its gonna be a good day (Y) (stavning)


btw hämtade min digitalkamera idag... får se om jag kan lägga in bilder från den till datan ..har vi tur så passar minneskortet i kortläsaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0