Redemption song (for Haiti relife!)

Jag har ju varit lite emot det här med Haiti och skämtat med om dem. Jag vet att det inte e snällt att göra det, och jag vet att det kunde lika väl ha varit oss..

Men somsagt jag e inte mycket för att skänka pengar osv
Men när vi väl ä inne på att skänka pengar Till Haiti, så kollade jag upp lite hur mycket pengar som du skänker som igentligen kommer ända ner till dom drabbade i Haiti !

Jag tog hjälp av Aftonbladet!

Radiohjälpen:
97% av det du bidrar går direkt till Haiti

SOS barnbyar:
95 % av det du bidrar går direkt till Haiti

Plan sverige:
85% av det du  bidrar går direkt till Haiti

Unicef:
89% av det du bidrar med går direkt till Haiti



Lägger även in en sång från Rihanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0