Slappe söndag

Varje söndag e så slapp...
det ända man gör är att ligga i sängen/soffan med datan i knät, eller kolla på en film och "råka slumra till"
Så typiskt söndagar..

Men vill tacka Emma Vångendal, Lina (tror jag du hette) Jakob , Agnes och Så klart underbara kusin Zara För en underbar helg..
Hade massa kul igår.. synd att inte lilla Ninni va hemma..
Ja juste Jag fick mig ett kärt återseénde.. Jag träffade Amanda igår.. En tjej som jag lekte med mycket när vi va ynkligt små.. Vi lekte häst på Fridtis varje morgon . ahh det va kul att se dig igen ..

Bjuder på en liten bild på när Jag Zara och Agnes va på Bikbok i halmstad...
Hittade en rolig litet klädesplagg. som Agnes svingade på mig..
Vi kallade den Canada Seal jacka ;)



Vi kom på sen att jag inte skulle ha ngr klöder under ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0