dom verkar vilja ha mig kvar

Åhh vad sköönt...
Tennisveckan e över
på två veckor har jag varit ledig 3 dagar, okej inget att klaga på har varit jätte kul har fått massa drix pengar träffat massa nya trevliga rika personer.. idag va det sita dagen på jobbet så  nu har jag min lilla lilla semester, jobbar igen på söndag kanske ringer dom in mig i veckan dom sa att det va stor chans till det :) hade täntk ringa själv och kolla i veckan om dom behöver hjälp, min chef ringde mig när jag va på jobbet och undrade om jag kunde jobba redan i morgon.. vilket jag tyvär tackade nej för.. jag vill gärna vara ledig nu när ja jobbat hela helgen.

i mórgon ska jag klippa mig så jag e fin i håret till min födelsedag ( juste min underbara kusin kankse fixat backstage för mig och henne under rix FM festivalen i halmstad)
bästa presenten



Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

hahaha där är ju jag :P

2010-09-06 @ 08:36:01
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0