jobbaaaaa :D

vid nio ringer min mobil, det va hotellet som ringde och frågade om jag kunde jobba idag klockan tio ! liite panik fick jag, men vilke tur att ja har en bra mormor med körkort som satte foten på gasen och hämtade mig och  på morgonen och körde och lämna mig i båstad.

så det va bara att slänga av mig täcket starta båda plattångarna för att få den som blev varmast först.. platta igenom håret på typ tio min i med vax spaya det  och massa sen va ju bilen här så det blev att göra en " take away" frukost.. men jag han precis in på jobbet till tio..

som tur va så hade vi det lugnt nu efter tennisveckan, så vi kunde dricka massa läsk och käka chips, jag hann och svara i jobbe telefånen jag fick även kära golf limousinen ;) det ni



lika dan som denna fast svart och lite snyggare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0