Lovisa speaking!

Tjo alla söta läsare till Joels blogg!

Som ni vet så kommer han inte ha tillgång till internet i helgen, så det är jag som kommer att hålla ställningarna här på bloggen så länge. :)

Men vem är jag då?!? Jo, jag heter Lovisa (som ni kanske har märkt vide det här laget) och är femton år. Och nej, jag är ingen liten plutt, och jag kommer säkert att klara av det här aldeles utmärkt! Eller vad tror ni? ;)
Nåja, jag bor en bit utanför Båstad, men går i skolan och är där relativt ofta. Såklart ännu oftare nu på sommaren och under tennisveckorna!
Det var en ren slump att jag råkade klicka in på Joels blogg för ett tag sedan, och jag fastnade direkt! Liksom hur stora är oddsen att man råkar klicka in på en blogg från nästan samma ställe som en sjävl? Jag menar, vi här nere i söder ligger nog lite efter med antalet bloggare om man jämför med t.ex Stockholm.

Hur som helst så tycker jag att det ska bli jätteroligt att få blogga här i några dagar :) Om ni vill veta mer om mig, klicka då in på min blogg här!






Pussssssss! Cya later! ;)











 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0