veckan blogg vinnare






Namn: Ellinor Nilsson.
Ålder: 14 år, blir 15 i november.
Bor: Gällivare, ett litet samhälle långt upp i norr.
Bloggnamn: eeelliiinooor.blogg.se.

Varför började du blogga?
För att det flesta av mina vänner hade en, så jag velade också testa på, tog det bara som en kul grej :)

Vad skulle du säga att din blogg handlar om?
Ungefär om allt mellan himmel och jord, från vardagsdilemman till hår, smink, kläder åsånt. 

Varför ska man läsa din blogg?
Det är väl från person till person varför folk läser min blogg, varför man ska läsa den vet jag inte riktigt. Kanske om man vill veta mer om mig, vad jag sysslar med på min fritid, få inspiration och kanske några tips.

Vilka bloggar läser du?
Av de bloggar som de flesta känner till så är det Kenzas, Fokis & Barbienadjas. Sen så läser jag såklart mina vänners också.

Hur många unika besökare har du dagligen?
Det varierar från dag till dag, ibland 70, och vissa andra dagar bara 20. Men oftast kring 25-40 nånting sånt.

Vad tycker du om min blogg?;)
Jag tycker den är bra och händelserik. Du skriver intressanta saker, och slänger inte bara ihop nån random mening och en bild från google. & tävlingarna gör bloggen ännu bättre! Jag gillar den skarpt :)

Kommentarer
Postat av: Jackie Perez

Saknar båstad...



P.S missa inte tävlingen i min blogg där du kan vinna Blondinbellas nya bok Egoboost.



PUSS

2010-07-13 @ 21:52:06
URL: http://JPEREZ.se
Postat av: Nikitia

fin blogg ! :)



allt bra annars?

2010-07-13 @ 23:09:02
URL: http://nikitias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0