Eurovision song contest 2010

Det börjar att dra ihio sig  och alla länderna börjar bli klara med sina bidrag som de tänker skicka till norge..
Jag har direkt konatk med en tjej från turkiet som e lika intressead av ECS som jag e ;) hehe låter fel jag vet..meen  ahh..  hon länkade mig deras bidrag som Turkiet ska skicka till norgé direkt efter dom hade röstat klart där nere..
Själklart kommer jag lägga upp andra med. när jag e säker på  att alla länder är klara med sina bidrag.
Ikv e det ju andra chansen med ju .. Så ska Neo och Pernilla gå direkt till globen enligt mig ;)


Turkiets låt i år heter We Could Be The Same - MaNga. inte jätte bra enligt mig,
Dom skickade en betydligt bättre låt förra året.



Kommentarer
Postat av: birgitte

Jeg likte ikke tyrkia sin sang jeg :P

2010-03-06 @ 16:33:00
URL: http://bellax.blogg.no
Postat av: Birgitte

spennende å se hvem fra sverige som skal være med til norge. Vi skal bidra med Didrik Solli-Tangen med My Heart Is Yours. nydelig sang :)

2010-03-06 @ 16:46:37
URL: http://bellax.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0