-



Tjaaa, bättre sent än aldrig:P

Okej, denna e jävligt rolig och jag måste faktiskt medge att jag satt och skrattade jäääävligt längexD

Ajja, nu kommer den:)


Lille Joel sitter i sitt rum och röker då han överraskas av mormor Jenny:
Hon blir naturligtvis chockad och säger:
- Nu blir jag ledsen, Joel. Du är bara 10 år och då ska man inte röka!
Joel blossar oberört och säger:
-Äh, det är väl inget... du ska vet att jag tog min första tjej när jag var 8!
Mormor nära nog svimmar:
-Huvaligen... men det hade du väl ingen glädje av?
- Det vet jag faktiskt inte, säger Joel. Faktum var att jag var rätt packad då!

Detta ska då vara en bild som tillhör berättelsen^^





HAHAHAXD Ha en underbar fortsatt kväll och glöm inte att komma tillbaka och läsa om en vecka igen:D // Olliie


Kommentarer
Postat av: Kadri

härlig historia

2010-05-11 @ 09:38:31
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0