Olliie igeen





Tja tja tjaa, läääget?

Nu e de väl hög tid för en måndagsfräckis igen nu när skolan har börjat och allt=)

Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an.
En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken svept runt om sig.
- Syrran. Du kan väl ta av dig handduken...
- Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut?
- Snälla Snälla Snälla...
Efter mycket tjat:
- Okey då.
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet.
Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa:
- Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!


HAHAHAHA! Underbar historia:p

Va på fest hos Jenny i lördags, mycket mycket kul!!!

Bild från festen, Joel, Ida och jag:) JAA de gick ju inte helt lugnt till;) haha




Kommentarer
Postat av: Anna Emanuelsson

hehe det var mycket ståhej ser man !

2010-05-17 @ 21:05:57
URL: http://heeneley.blogg.se/
Postat av: Hanna

hahahah xD

2010-05-18 @ 13:35:26
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0