Emilio Gästbloggar!

Hej Allihopa Emilio här (Kissies stalker, Alex Milton) ja kärt barn har många namn ;)
Jag tänkte gästblogga här hos min vän Joel mest som en kul grej.. ;)

Jag har varit med i bloggvärlden sedan 2008 gjorde då fjortisvideos ¨,
som blev ganska kända, dock under ett helt annat namn.
2009 så tog jag bort alla videos.
Nu finns det bara mina och Kissies video kvar (självklart är det också ett skämt)
Det jag vill säga är att bloggvärlden är helt underbar samtidigt som den är vidrig.
Jag har träffat Kenza, Paow , Dessie , Kissie , Amir , Hugo , Blondinbella och Tyra.


Det positiva med bloggandet är ju helt klart att du kommer i kontakt
med så mycket människor. Tex jag och Joel träffades via våra bloggar,
jag och kissie, jag och amir och de andra..
Jag har träffat jättemånga via min blogg och fått en hel del erbjudanden tex

( Ullared , Bella & Tyra show)
Det jag vill varna folk för är att skämma ut sig och inte vara sig själva,
 det blir pinsamt i längden. Varför ? Jo som jag tex jag och Kissie planerade hela stalker grejen som en kul grej.
Den gick så överstyr att jag är utka
stad hos Blogg.se och tre andra portaler vill inte ha mig där.
Jag har blivit en av Sveriges mest hatade bloggare utan att vara storbloggare.
Tro mig det sätter spår,
 släktingar har blivit mobbade och du blir igenkänd nästan överallt.
Inte på det sättet att folk kommer fram alltid utan att alla glor på dig vart du än går.
Du är aldrig själv på stan.
Man sätter sig i en sån jävla svår sits så att det är stört,
kolla på mig jag är ärlig nu. Jag har nästan blivit påkörd,
jag har blivit slagen jag har blivit förföljd.
Det har lett till att jag fått panikångest samt torgskräck.
Jag går sällan utanför dörren.
Jag trodde aldrig att det kunde bli såhär stort men det blev det.
Samtidigt kan jag inte ångra någonting...
Men helt ärligt och sorgligt så kan jag säga att de som är på toppen nu
kommer att vara där ett tag och inga nya kommer att komma
Bloggvärlden kommer snart dö ut.
Det är skitsvårt att bli känd om det ska vara  på rätt sätt. Jag och Kissie gjorde fel tyvärr.

Jag brinner för musik och dans och vill egentligen satsa på det,
men tyvärr
så kommer jag få svårt med folk som vill samarbeta pågrund av min blogg och videos. Trist.

Hoppas att ni fick en tankeställare här nu..
Min blogg är http://stockholmshetaste.se om ni undrar.Take care!



Kommentarer
Postat av: Hillewie

synd att det ska förstöra så mycket, om jag får säga så !

2010-09-06 @ 21:49:12
URL: http://hillasegna.blogg.se/
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv; tack så mycket :) blev jättenöjd med den faktiskt :D

2010-09-07 @ 01:13:18
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: MADDES

Fin bild!

2010-09-08 @ 16:01:48
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0